Hyi, minua! Vähän hävettää, kun en ole vielä kirjoittanut ainuttakaan kertaa tähän yhteiseen blogiin. Mutta mulla on hyvä (teko)syy: meillä ei ole kotona nettiä! Mikäs siinä, yliopistolla pääsee kyllä nettiin ympäri vuorokauden, mutta kun en mä jaksa tänne enää kovin usein tulla, kun luen vain viimeisiin tentteihin kotonani. Huomisen jälkeen mulla on enää yksi tentti valmistumisen tiellä!

Sain muuten sinisen Fifin valmiiksi ja olen jo ulkoiluttanutkin sitä pari kertaa. Se osaa olla ihan nätisti kaulalla, mutta karvoja siitä lähtee kyllä aika lailla. Mohair-langan varjopuolia kenties? Karvoihin sotkeutunut villakangastakki muistuttaa kyllä mukavasti siitä ajasta, kun mun edesmennyt Chris-koira (pumi) jätti niitä joka paikkaan. Lupaan liittää digikuvan Fifistäni tänne myöhemmin. Niin ja kahden viikon päästä meidän laajakaistayhteys jo aukeaakin!

No höpötykset sikseen. Henna taitaa olla jo Ugandassa ja Jenny huomenna Innsbruckissa (miten hitossa se kirjoitetaan?!), joten seuraavaa live-käsistä saan varmaan odotella hetken aikaa. Mukavaa reissua molemmille! Ja terveisiä myös Annukalle ja Noralle!

- Jenni